پیشرو ادیتور

تضمین کیفیت

پرداخت پس از پایان کار

پیشرو ادیتور

تضمین کیفیت

پرداخت پس از پایان کار

ارتقاء رتبه فرهنگیان

پذیرش و چاپ مقاله معتبر علمی یکی از راهکارهای افزایش و ارتقاء رتبه معلمان و فرهنگیان است. موسسه پیشرو ادیتور به صورت تضمینی ایت=ن خدمت را به قشر محترم معلم و فرهنگیان آموزش و پرورش ارائه می دهد

در این مقاله به راهنمای ارتقای طبقه شغلی و رتبه فرهنگیان پرداخته ایم چرا که بحث رتبه بندی معلمان همیشه از موضوعات پرحاشیه، جالب و مهم طبق سند تحول بنیادین نظام آموزشی در جهت بهبود سطح معیشتی معلمان و ارتقای شایستگی آنها بوده است. معلمان و فرهنگیان می توانند با چاپ مقاله و ارائه آن به آموزش و پرورش از امتیازات ارتقاء رتبه بهره مند شوند.

 

ارتقاء رتبه فرهنگیان

 

نحوه محاسبه ارتقای رتبه شغلی و رتبه فرهنگیان

نحوه محاسبه ارتقای طبقه و رتبه شغلی و رتبه فرهنگیان که در قانون جدید سال 1400 به تصویب رسیده است به شرح زیر است. بر اساس مدرک تحصیلی و سنوات خدمتی به اضافه طبقات تشویقی طبقه و رتبه شغلی فرهنگیان محاسبه می شود. مدرک تحصیلی معلمان طبقه ورودی آنها را مشخص می کند.

طبقه ورودی معلمی که با مدرک دیپلم به استخدام آموزش و پرورش در می آید 4 خواهد بود. همچنین طبقه ورودی با مدرک لیسانس 5، با فوق لیسانس 6،دکترای حرفه ای 7 و دکترای تحصصی 8 است.

طبقه سنواتی هم به ازای سابقه کار برای لیسانس به ازای هر4 سال یک طبقه، دیپلم و فوق دیپلم به ازای هر 5 سال یک طبقه و سیکل و پایین تر به ازای هر 6 سال یک طبقه سنواتی اضافه می شود.

طبقه تشویقی هم مربوط به داشتن سابقه جبهه، جانبازی و ارزشیابی است به طوری که به ازای هر ۵ درصد جانبازی و به ازای موارد ایثارگری (جانبازی و جبهه داوطلب ) طبق بخشنامه ۲۷۲۷ تا سقف دو طبقه تعلق می گیرد. البته مدت سابقه در منطقه محروم و کمتر توسعه یافته ازسال ۱۳۸۸ به ازای هر دو سال یک طبقه محاسبه می شود.

 

برای ارتقاء رتبه معلمان و فرهنگیان با ما تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت و انجام دهیم.